Monday 19 March 2018

BEST DEAL di Mandarin Oriental KL dengan TRAVELOKA!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
Tajuk macam gah kan, biasalah zaman-zaman sekarang kena letak tajuk yang boleh buatkan orang nak baca. Ni semua skill sebagai seorang penulis, kan dah jadi poyo kita nie... Heheheheh...
Korang tau "Apa itu Mandarin Oriental?". Bukan buah oren atau limau tau, so jangan korang asyik ingat nak makan je. Ni kita nak citer tempat yang best nak stay atau bercuti di tengah-tengah town KL ni.
Hotel Mandarin Oriental ni betul-betul dekat dengan KLCC yang menjadi salah satu mercu tanda dan lambang kemegahan Malaysia. So korang patut berbangga dapat jadi pelanggan untuk hotel yang jiran dia KLCC ni. Kalau rasa nak pergi ke KL ni jauh dan traffic jammed yang tak pernah habis, korang tidur la kat sini semalam dua untuk dapat pengalaman yang sangat awesome. Kenapa awesome agak-agaknya?


First sekali Mandarin Oriental ni sangat pentingkan kualiti so korang bayangkan camne servis diorang selepas korang melangkah masuk ke lobby. The front desk will welcome you with a sweet smile, dan sedia untuk tolong korang.

Bilik-bilik yang ada di hotel ini sangat selesa dan besar dengan berkonsepkan kemewahan. This place will be your runaway place dalam KL. Kat sini korang boleh dapat semula semangat untuk hadap perjalanan kehidupan yang penuh dengan rintangan ini. Chewaah.. jadi ahli falsafah pula kita ni. Hehehehehe...
Dah tengah syok menulis korang kena layan je la ye. Besides that sini ada swimming pool untuk korang dan juga anak-anak, anak buah or adik kecik. The swimming pool is a fun place untuk kids don’t you agree? Kita pun pernah jadi budak kecik dulu so I know better..!


Untuk korang yang betul betul nak jadikan hotel ni sebagai getaway korang, sini ada Spa dan sauna untuk korang relax dan rejuvenate. I'm telling u guys, service di sini sangat puas hati, and kalau korang tanya 100 orang yang pernah stay di hotel ni pun feedback yang korang akan dapat is amazing. Sesuai untuk orang KL, Selangor or any Malaysian. Berbalik kepada staff tadi korang tau tak staff front desk dia boleh communicate dalam lebih dari satu bahasa. So easy kalau korang ada friends from oversea yang nak stay di sini. Excellent!


For penggemar sports, sini ada tennis court untuk korang rabakkan. Hehehehe... Janganlah rabak betul-betul tapi make use of the fasilities. Selain tu fitness centre dia kalau kita nak citer, fuhhh, alaaa korang pergilah check it out nanti. Selain itu, di hotel ni ada coffee shop kalau korang rasa nak relax layan kopi sambil dengar muzik yang relaxing. Banyak betul kita pakai perkataan relax ni kan but that is the fact. Relaxing in busy city is possible. Macam slogan la pulak kan?


Mandarin Oriental juga adalah lokasi yang stretegik untuk korang buat wedding event di sini. They have expertise yang sanggup bantu korang untuk manage a wedding reception. U guys just perlu make an enquiry dan bagi details wedding macam mane yang korang nak buat. Easy access juga untuk tetamu korang nak datang and of course kalau rasa diorang belum beli hadiah, suggestkan diorang untuk singgah ke KLCC terus kan senang. Untunglaa... (tangan atas kepala, mata ke atas...hehehehe)


And for company bosses, Mandarin Oriental is a place that kalau korang plan taknak buat kursus jauh jauh luar KL or your staff ada kerja so nak dekat dengan office. Hotel ni ada facilities macam conference room, so any event pertaining your company, I extremely advice, buat kat sini. With the good price you guys will berpuas hati dengan servis yang diberikan hotel ni.

And for your info, sini juga ada childcare yang korang boleh tumpangkan anak-anak korang. But this childcare kena bayar la kan, mana ada benda free lagi kat dunia ni. Hehehehe... So parents, this is your time to enjoy your freetime without your kids, but I think tak sampai sejam mesti korang rindukan anak korang kan? Hehehe... jangan tipu... Hehehhe... Anyway surf Traveloka untuk tau deals on Mandarin Oriental Kuala Lumpur yang menarik.

Mandarin Oriental KL Mercu Tanda Malaysia.

Have fun uallssss...

6 comments:

  1. Replies
    1. Memang mewah...Nnt singgah di Traveloka, boleh dapat best deal kat sna...

      Delete
  2. Replies
    1. menarik kan?? singgah di Traveloka, ada banyak best deal kat situ

      Delete
  3. waaa ada swimming pool. menarik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. best kan...sy sllnya kalau check in hotel, memang nak kena ada swimming pool...xpun tab mandi ...hehehehe

      Delete

Terima kasih sudi komen di sini...
Insya Allah sepantasnya kita Blogwalking ke Blog awk pula...
Thanks a lot!